Wyprawa dobiegła końca. Trwała od 25 lipca do 23 sierpnia. Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki, śledzili przebieg podróży, pomagali w trudnych momentach i miło ugościli. W imieniu Szymona dziękuję również za okazane zainteresowanie akcją i wsparcie jego rehabilitacji.

czwartek, 7 marca 2013

Nowości i zalążek

Gotowe są dwie zakładki:
O mnie oraz Inne wyprawy.
Powoli uzupełniam również zakładkę: Sprzęt.
Mapa została zmodyfikowana, a dokładnie dodałem drugą mapkę Polski z zaznaczonymi na niej gminami, które odwiedziłem do tej pory rowerem. Brakuje tam kilku, których nazwy mi się gdzieś zapodziały, ale nie uciekną. W przyszłości, gdy na nie wpadnę na pewno uzupełnię.


Na koniec pozwoliłem zostawić sobie pewien smaczek. Chciałbym połączyć wyprawę z akcją charytatywną. Tyle na chwilę obecną mogę zdradzić. Więcej szczegółów, gdy nie będę miał żadnych wątpliwości i wszystko uda mi się ustalić.


1 komentarz:

  1. Takie smaczki nadają jeszcze większy sens podobnym wyjazdom. Tym bardziej trzymam kciuki!

    Gdybyś potrzebował pomocy w nagłośnieniu Twojej inicjatywy albo w jakiejkolwiek innej formie, daj znać - z przyjemnością napiszę o Tobie kilka słów u siebie, kiedy będziesz na to gotowy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

stat4u